Jeg får helt vondt i hjerte av tanken på det…

Altså finnes det noe skjønnere enn valper? Åh, jeg så og hilste på verdens skjønneste valp i dag og jeg blir jo bare helt valpe syk. Det var ikke akkurat den på bilde, men samme type hund med samme skjønne blikk. Jeg bor sammen med en som OVERHODET ikke er på mitt lag ang å få en liten hund til etterhvert. Han vil gjerne ha hund sier han, men da skal det være doberman eller rottweiler.Så Sheriff… du får bare holde ut noen år til, for etter deg blir det tydeligvis ikke flere. Min lille chihuahua blir tross alt 12 år på julaften så man vet jo aldri hvor lenge han blir. Men hvis jeg er riktig heldig så sitter Sheriff fortsatt ved min side og ser på meg i 4-5 år til..🤞 Jeg vet jo at en skjønn liten valp ikke er en valp så lenge, og at de vokser opp å krever sitt, så kanskje det er greit å være ferdig med hund når den tid kommer at vi ikke har denne finingen lenger, da kan vi låne Bobbii’sen litt når savnet blir for stort.En ting er ihvertfall sikkert og det er at en hverdag uten en firbent kommer til å bli rart. Og jeg vet jo også at det ikke er mange år igjen og jeg får helt vondt i hjerte av tanken på det ❤
signature-fonts
Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg