Jeg får hjertebank ved tanken…

I dag har jeg jammen meg vært morgenfugl, ikke fordi jeg hadde så lyst til det. Men, de fant ut at å tømme glass og metall emballasje var lurt å gjøre sånn halv sju ish. Og jeg fylte den opp i går, så da kan du tenke deg jeg spratt ut av senga. Omg jeg trodde 3.verdenskrig var i gang.

Altså noen ganger skulle jeg hatt kamera på soverommet så jeg kunne sett video av meg selv, for akkurat denne morgenen så burde jeg hatt det. Jeg gikk fra dyp søvn til å sitte på knærne i senga på 1 sekund, det så sikkert skikkelig smart ut. Men måtte le litt av det hele etterpå, uff…

På en annen side så var det jo faktisk helt greit, jeg skulle jo bake litt i dag før håndball kampen, så nå er serinakaker ferdig og jeg skal til mamma å lage krumkaker. Jeg er så spent på kampen i dag at jeg får hjertebank bare av å tenke på det. Jeg håper virkelig de vinner, julen starter ikke helt som vanlig uten Norge i finalen.Nå skal jeg ta med meg en kakeboks og komme meg avgårde, ville bare svippe innom å si hei. Og ønske dere en fin fin fredag 😊
gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

 

 

 

 

4 kommentarer
    1. Jeg sov helt til kl 6 i dag. Sovnet kl 23. Jeg har ikke sovet så lenge på mange måneder. Begynner å friskne til litt tror jeg. Og har trengt mye søvn. 🙂 Når begynner kampen? Kanskje jeg kan følge med, jeg er jo hjemme i dag også. Klemmer <3

    2. Huff da, ikke den beste måten å våkne på. Her tømmer de søppel hver onsdagsmorgen, omtrent rett utenfor soveromsvinduet mitt. Og det går ikke stillferdig for seg i 6-tiden om morgenen akkurat.
      Serinakaker har jeg ikke bakt på mange år. Blir ikke i år heller, men krumkaker står på planen i dag i alle fall 🙂
      Kos deg med dagen ♥

      1. Nei det var ikke det, men er helt greit nå 😊 jeg baker litt bare for å bake da jeg ikke er så glad i julekaker.. men kjekt å ha når det kommer besøk ❤ krumkakene er jeg nå akkurat ferdig med.. nyt dagen du også ❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg