Jeg får klump i halsen bare av å skrive dette..

Tenk at lille snuppa vår snart er 1/2 år gammel, det er helt utrolig. Dette siste halve året har gitt meg så utrolig mye kjærlighet og så utrolig mye glede. Jeg kjenner jeg får klump i halsen bare av å skrive dette. Jeg visste ikke at det fantes en slik kjærlighet for et annet menneske enn min egen sønn. Men det er god plass for deling i mitt hjerte.

 

Får æ holde dæ i handa,
holde fast ei lita stund.
Slippe taket i alt anna
og bare holde uten grunn.

 

Jeg er så takknemlig for at jeg har fått lov å være med på denne reisen så langt, og jeg er så veldig stolt av 2 fine foreldre med verdens vakreste datter. Jeg vil alltid være her for dem og trenger dem meg, så er jeg ikke vanskelig å be. Jeg er så utrolig lykkelig for at jeg er så heldig som får kjenne på denne kjærligheten  ❤

Klem fra verdens lykkeligste farmor 😍

 

 

 

 

4 kommentarer

Siste innlegg