Jeg fikk panikk…..

 

 

Jeg våknet redd i dag, for i natt drømte jeg at jeg ikke fant Daniel. Jeg drømte at han plutselig var borte vekk.. i flere dager. Men ingen brydde seg, alle var rolige og ingen leita etter han. Og jeg fikk panikk.. Drømmen var så virkelig at jeg var usikker på hva som var realiteten et øyeblikk når jeg brå våknet klokka 06.30.

Stakkars mennesker som opplever slikt i virkeligheten, folk som aldri får se barna sine igjen. Uff, jeg fikk helt vondt i hjerte jeg. Og dette var jo heldigvis bare en dum drøm. Det er rart hvor mye merkelig man kan drømme uten en gang å ha tenkt tanken på noe av det man drømmer om. Det hadde vært moro og forstått drømmer, hvorfor man gjør det og om det har noen betydning…Jeg har faktisk lest litt om drømmetydning, men jeg vet ikke helt hva jeg tror om det. Men likevel så er det veldig interessant. Drømmene må jo komme fra en plass, fra en tanke eller en opplevelse.. Hva tror du? Kan du noe om dette så hadde det vært veldig moro og høre om.

Ønsker dere ellers en fin dag
signature-fonts

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg