Jeg føler at det er “dårlig gjort” å lage muntert innlegg..

Det er rart med det, men i dag føler jeg ikke for å legge ut noe særlig innlegg, grunnen til det er at i går kveld døde en ung gutt på 21 år i motorsykkelulykke ikke langt unna, han bodde her i området. Jeg blir helt satt ut når slikt skjer og spesielt når det skjer så nærme. Jeg blir så lei meg for de pårørende som faktisk må gå igjennom noe slikt, miste sin sønn, sin bror, sin kamerat. Det er rett å slett tragisk!Og akkurat i dag klarer jeg ikke å produsere no’. Føler liksom det er “dårlig gjort” å lage muntert innlegg, eller fortelle om hvor bra jeg har det eller for den saks skyld klage på været. I dag er ikke dagen for det føler jeg. Jeg har alltid vært slik at slike hendelser kan gå litt innpå meg, og jeg blir lei meg uten at jeg behøver å vite hvem det er engang. Jeg vet ikke ennå hvem dette var, men noen i mitt nærområde er i sorg, og jeg føler med dem.

-Lene- 🌹

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg