Jeg føler meg annerledes

Det er noe spesielt med sommeren, våren også. Det letter på humøret, alt er mye enklere å gjøre og energinivået stiger. Jeg føler meg annerledes, jeg føler at jeg er enklere å ha med å gjøre på sommeren og det er jo bra. Tror ikke jeg er så vanskelig ellers heller sånn sett, men med varme fra solen stiger gnisten i alt man gjør. Det er jo bare sånn det er og det er en fin og positiv ting.

Arbeide: Jeg liker å ha noen prosjekter på gang kan man si.

Bade: Jeg bader ikke i sjøen, men i bassenget er jeg ofte.

Corona med lime: Iskald øl smaker godt i varmen.

Diy: Blir ekstra kreativ når sola skinner.

Eddik: Fungerer utmerket på ugress og ugress liker jeg ikke.

Føle: Sommeren gjør meg lykkelig.

Grille: Så fort sola er fremme så griller vi, stekepanna brukes kun til nød.

Humler: De er FOR store og kommer i full fart.

Isbiter: På veldig varme dager er jeg avhengig av å ha dem i frysa.

Juli: Den beste måneden på sommeren for da har Rune ferie.

Kyllingsalat: Av en eller annen grunn smaker det så mye bedre på sommeren.

Latter: Den høres så mye bedre rundt omkring.

Morgenstund: Når vi kan ta med oss kaffe’n ut tidlig og sola varmer.

Nakkekoteletter: De får en mer interessant finish på grillen.

Overraskelse: Hver sommer får jeg en eller annen overraskelse av Rune.

Prosecco: Gleder meg!

Quiz: Sommer som vinter.. I LIKE IT!

Rekesmørbrød: Godt, friskt, hygge, hvitvin og samvær.

Sene kvelder: Altså hvor koselig er det ikke å sitte ute, gode temperaturer og klar stjernehimmel. Det er sommer det.

Temperatur: Uansett om det er overskyet eller ei så er temperaturen god på sommeren.

Utedusj: Etter et bad så er det bare å gå i utedusjen, det var en god investering.

Vaksine: 23. juni så er jeg fullvaksinert og det skal bli så deilig å slippe angsten for å bli skikkelig syk av covid.

Waldorffsalat: Det er sommervibber det.

X-faktor: Sommeren har det lille ekstra.

Yr.no: Mest besøkte nettside på denne tiden av året, i hvert fall fra oss her i huset.

Zen følelse: Rolig, avslappende, nytelse og bare gode vibber….. stort sett!

Ælske: Æ ælske sommer’n i år spesielt, for da kommer han pappa fra Trømsø. Han har jeg ikke sett siden januar 2020

Ønske: Jeg ønsker å lage et vannspeil i hagen.

Årstid: Den aller aller beste, verandadøren og vinduene er åpne stort sett hele tiden. Sommerblomster, uteplass og fantastiske dager. Denne årstiden er bare best.

Håper DU får en fin søndag ❤☀

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg