Jeg føler meg så rar om dagen…

Jeg vet at ikke ingen dager er like, men i det siste så har jeg vært så rar føler jeg. Ikke mot andre, men inni meg selv og for meg selv. Men sikkert bare sånn det er for tia, og det går kanskje over.. Tror faktisk det er litt spenning i forhold til hva som skjer snart… For ja, jeg er så spent, og gleder meg så mye at jeg har mest lyst å si det HELE tiden ❤ Jeg tror hjerte mitt er på vei til å bli mykere, og det kan jo bli en utfordring, da jeg egentlig er veldig bløthjertet fra før.
De siste ukene har Martine og lille Alma vært her nede, og vi har fått kost oss masse sammen. Hun ELSKET å bade i bassenget her, og det blikket og gleden hun viste når hun var klar over at hun skulle bade var gull verdt. Og hun er så blid og god den jenta og jeg savner dem med en gang de har dratt igjen❤“Får jeg holde deg i hånden,holde fast en liten stund. Slippe taket i alt annet, og bare holde uten grunn”

signature-fonts
 

 

 

 

2 kommentarer
    1. Jeg er litt rar om dagen jeg også. Helt annerledes rar. Og kanskje ikke så fint rar. Mulig det har noe med årstidsskifte å gjøre, det er mye endringer som skjer. Da skjer det litt på innsiden også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg