Jeg følte at det var min tur nå

Så var det full vinter igjen, er nok sikkert bare no’ rester som må ned og vekk. Skal heldigvis ikke vare lenger enn utpå dagen i morgen, så null stress. Dagen i dag har blitt brukt mest inne og jeg har gjort no jeg aldri har gjort før, jeg lagde viltgryte (reinskav). Det er en første gang for alt, aldri laget, men jeg har spist det før. Det er liksom mamma’s greie å lage det til oss, men denne gangen tenkte jeg at det var på tide at jeg slo til. Jeg følte at det var min tur nå til å be henne hit på det og det ble en suksess. Hun godkjente retten.

 

Etter middag så dro Rune bort for å spille discgolf så da dro jeg en tur ut en stund også. Det var litt kaldt, men ok nok til at det var helt greit å være ute en times tid. 

 

I kveld så har vi sett på finalen i Norges tøffeste og jeg må si han Isak imponerte. Vel fortjent seier, det var virkelig en som hadde bestemt seg for å vinne. Jeg blir så stressa av å se på slike konkurranser, snakk om å bli helt med på det som skjer på tv’en. Det er ikke alle serier jeg kan google meg frem til svaret før jeg ser på det, noe jeg har ekstrem på å gjøre, men jeg har bestemt meg for å bli flinkere på å la være å gjøre det, finaler blir LITT mer spennende når jeg ikke vet utfallet så klart. Helgen har vært fin og nå er vi klare for ny uke……..igjen!

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg