Jeg gir deg en klem fordi du er til

Reklame | posterstore.no

Sist jeg hadde et samarbeid med posterstore.no så bestilte jeg også en plakat til Alma som er min kjære niese’s lille snuppe. Vi bor langt fra hverandre og sees ikke i virkeligheten så ofte som vi skulle ønske. Så jeg tenkte at jeg ville sende noe til henne som hun kunne ha på rommet sitt. Og da måtte det jo så klart bli noe med lang levetid og hva passer vel bedre på et lite barnerom enn en søt plakat. Det er så koselig for meg at hun får vite at hun er tenkt på. Selv om at hun er så liten at hun kanskje ikke skjønner teksten nå, så kommer det en dag da hun gjør det. Noen bilder bare får stor betydning og dette er en av de, dette bilde av henne skal jeg ta godt vare på.

 

Jeg gir deg en klem fordi du er til. Fordi du er god, gir jeg deg to. Jeg gir deg tre klemmer en dag du er lei, men også fordi jeg er glad i deg

 

“I love you to the moon and back” beskriver veldig godt nettopp hva jeg føler for henne. Og i dag når jeg fikk disse bildene tilsendt av hennes mamma så ble jeg så glad og rørt. Det er så moro når ting blir satt så pris på, når takken for gaven blir levert på denne måten med et så fint bilde. Og det er så utrolig hyggelig at hun vil vite fremover at dette har hun fått av “tante” Lene. Det er ikke så mye som skal til for å gjøre meg glad, og det ble jeg i dag. Jeg er så takknemlig for den fine familien min. Noen er her og noen er der, men nær familie er vi uansett. Gled noen du er glad i du også.

Ha en fin kveld 🌸

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏❤

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg