Jeg gjemmer meg under pleddet….

frokost“I dag er det en sein morgen og en sein frokost, for etter en natt med lite søvn, bekymringer, nerver, hodepine og mye elektrisitet bokstavelig talt. Da er man litt utslitt”

What a night!!.. våknet klokka 03.45 av et brak som jeg ikke har hørt maken til. Så lynte det så HELE soverommet sto i full belysning. OMG! Jeg er jo litt i overkant redd for slikt vær, spesielt når det lyner og tordner samtidig. Da er det ikke akkurat langt unna.  😱

Den dumme værmeldingen sa ingenting om torden og lyn i natt, det skulle jo ikke komme før utpå dagen i dag. Men så feil kan man ta. Rune er skikkelig fascinert av slikt vær mens jeg gjemmer meg så godt jeg kan under pleddet i stua(har hørt det hjelper tiiihii), tør ikke være på soverommet . Dette fenomenet av et uvær fascinerer meg også på en måte, men kun når jeg ser det på tv og eller på bilder. Det er jo tøft og litt fint å se på. Men det er det, jeg liker det IKKE i virkeligheten. Så er det sendt ut tornadovarsler faktisk, men igjen, Yr sier en ting, hva som skjer er en annen. Så da er det bare å vente å se hva som skjer utover dagen.

Ønsker dere en fin dag uansett vær ⛅🌤⚡

-Lene-

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg