Jeg hadde hjerte i halsen….

Jeg fortalte dere her om dagen at jeg skulle lage en bryllupskake til ei i “familien” som skulle gifte seg nå i helgen og jeg tenkte jeg skulle vise dere resultatet av denne. Det var en ganske stor utfordring å lage den men jeg hadde jo aldri sagt ja hvis jeg ikke visste at jeg skulle få det til 😊 I første og andre etasje var det sjokoladekake med hjemmelaget jordbærsyltetøy i bunn, så sjokoladekrem og ferske jordbær. I 3.etg var det samme kaken bare med bringebær og i siste etasje var det med vaniljekrem. På den hvite delen skulle det også være mønster, så da lagde jeg royal icing som jeg brukte til det.På den andre siden skulle det være en mørk del med drypp av sjokolade, laget da en ganache av fløte og sjokolade. Og denne delen gruet jeg meg veldig til, får liksom bare en sjangse, går det galt så går det liksom galt. Men, det gikk bra HELDIGVIS 💪Så var det draperinger, det var greit å lage, men så skulle de på kaken, også der følte jeg at jeg hadde en sjangs pga sjokoladen, så det var bare å øke konsentrasjonen til 100 prosent og kjøre på, og phuuuu. Jeg hadde hjerte i halsen, og pulsen var vel på max. Takk til mamma for moralsk støtte ❤ Det gikk bra det også så da gjensto det kun jordbær og kaketoppen så var jeg ferdig. 🙏Jeg ble fornøyd med resultatet og nå gleder jeg meg til å få tilbakemelding fra bruden ❤ Hva syns dere?

Ha en fin søndag 😘

-Lene- 🌷

 

 

 

2 kommentarer
    1. Den var helt fantastisk 🙂 Både med sjokolade og på en måte “avduket” med den draperingen 🙂 Sikker på hun synes den var veldig flott 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg