Jeg har bare 15 minutter på meg, så må du gå!

“Hei, jeg ser jeg har sendt deg en venneforespørsel, det var en feil, jeg sender som regel ikke ut forespørsler. Den skulle til en annen. Beklager det, men hvis du vil så kan vi være venner”

Denne meldingen var inngangen til en overgriper på nett, han hadde falsk profil med navnet til en gutt i et kjent gutteband, en gutt alle jenter hyler uskyldig etter på konsert. I virkeligheten var det en eldre mann med stygge, kvalme og seksuelle utspekulerte intensjoner som håpet på respons.I går så ble vi sittende å se på barnelokkerne, Danmark. Fy søren, jeg er helt sjokkert over hvor utspekulerte disse mennene her er. Gifte menn med barn og barnebarn, menn med små unger selv. Den ene mannen sendte nakenbilde av seg i full ereksjon til ei 12 år gammel jente med bilder av barnebarna sine på veggen ved siden av seg.. Han var fullt klar over at dette var ei jente på 12 år, og ba om møte med henne.

Lokkerne sendte denne «12 år» gamle medarbeideren for å møte han hvor de hadde fullt kamerateam med. Jeg blir HELT SJOKKA !! «Bli med meg hjem da, er du tørst? Jeg har bare 15 minutter på meg, så må du gå» For KONA kom hjem snart… Fy f for en jævla gris! Meldingene han hadde skrevet til denne jenta var så grove at jeg skal ikke gjenta dem.

En annen mann var på bytur med guttungen sin på 8-9 år samtidig som han skrev de råeste meldingene til en 13 åring. Altså det er bare så viktig å lære barna sine nettvett, og ha tilgang til barnas sosiale medier. Jeg skjønner godt at det er lett for barn å bli lurt i utgangspunktet, for de utgir seg jo for å være en venn eller et idol for eksempel.

Pass på barna, pass på hva som skjer på deres nett og viktigst av alt, snakk med dem om dette, dette er farlige saker som kan skje alle barn! Man kan rett og slett ikke snakke nok om dette med dem for en ting er sikkert, DETTE MÅ VI STOPPE!!
signature-fonts

2 kommentarer
    1. Det er så mange gale mennesker!!
      Her må foreldrene virkelig være sitt ansvar bevisst. De må snakke ordntlig med ungene, og gi dem den infoen de trenger i klartekst

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg