Jeg har en veldig god nyhet

Jeg hadde lagt opp dagen med et par planer i dag, jeg skulle børste håret og jage veps. Men, jeg fikk koselig besøk av mine nieser, så det ble ikke så mye hårbørsting da, men vepsjaging ble det likevel heldigvis. Angrer bare på at jeg ikke spurte en av dem om å hjelpe meg med hårbørstinga. Det er litt keitete å børste med venstre hånd for det trengs litt kraft for å komme gjennom dette som kun er vasket, men ikke gredd på en uke i morgen.

 

Men jeg har en veldig god nyhet, den er ihvertfall VELDIG god for meg. For i dag har jeg endelig følt en liten bedring. Det går lenger mellom hver smertestillende og det er jeg så utrolig glad for. Puster mye bedre også, så nå kan det vel bare bli bedre og bedre for hver dag. Jeg må bare ikke tro at jeg er helt bra og utsette meg for noe nå så ordner det seg etterhvert. 

 

Huset ble ryddet og det ble vasket over bord og benker her før R dro på jobb, så da har stressnivået over den biten vært på minimum i dag. Så alt i alt så har denne dagen vært en veldig fin dag. Jeg har til og med vært med på butikken og handlet. Sjeldent jeg koser meg så mye på butikken altså, men jeg kunne gått der i en evighet i dag og sett på pålegg, sauser.. eh ja, du skjønner poenget ikke sant? Nå er det helg, så derfor ønsker jeg DEG en god helg!

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

 

4 kommentarer

Siste innlegg