Jeg har godtatt det…

Nå har jeg kommet så langt at jeg har godtatt at min forlovelsesring er borte og at den eneste måten jeg kan få ring på fingeren igjen er at jeg må kjøpe ny. Heldigvis etter å ha vært i kontakt med han som lagde den så vet jeg at han har modellen klar for støp. Phuuuu… Så da er det bare å spare penger, så kjøpe den.

Jeg har jo hatt et håp om at den skulle dukke opp når jeg faktisk sluttet å lete, men så heldig var jeg jammen meg ikke. Så da er det bare å bite i det sure eple og godta tingene slik de er, for noe annet får jeg ikke gjort med det. Ring eller ei så er jeg jo forlovet da. Men er misunnelig på min kjære sambo som har sin godt plassert på fingeren.

Ha en god natt og sov godt alle sammen 😊
signature-fonts

 

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg