Jeg har ikke lyst til å operere!

Vil starte med å si at dagen i dag har vært så fin og god. Det har vært vann som plasker, barn som ler, sol som varmer og mat på grillen. Altså slike dager er de aller aller beste og i dag har det vært en slik dag. Jeg kjenner inni hjerte mitt at kvelden blir litt ekstra bra når jeg har det å tenke tilbake på. Da kan jeg legge meg med et godt smil om munnen uansett hvor mye jeg uff’er og åh’er meg til jeg har fått lagt meg på plass.

 

Men over til noe helt annet. Jeg trodde aldri at jeg skulle tenke i disse baner, men jeg er så “misunnelig” på de som er flinke til å strikke, jeg skulle så ønske at jeg også kunne gjøre det. Jeg tror nemlig at det er en ting jeg skulle fått til sånn egentlig. Men, da må jeg operere hånda først pga carpal tunnel syndrom, en operasjon som faktisk er en liten 8-10 minutters greie og et par tre uker så er alt er bra. Men, jeg har ikke lyst til å operere! Hvorfor, det kan du lese om HER. Det gikk nemlig ikke som det skulle da min venstre hånd ble tatt.

 

Jeg prøvde et noen strikkerunder når en av barna hadde et prosjekt med strikking, men prikkinga tok overhånd. Irriterende at det skjer, så noen strikker kan jeg ikke bli. Man kan ikke få til alt her i verden heller så jeg får styre med det jeg kan og la annet ligge. Ihvertfall frem til jeg evt tøffer meg opp og ringer legen noe jeg rett og slett ikke tror kommer til å skje. Jeg er litt utøff av meg når det kommer til ting jeg har dårlig erfaring med. Maybe one day 🙏

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

 

10 kommentarer
    1. Uff da, dårlige erfaringer begrenser veldig, det kan jeg med mine erfaringer bekrefte. Leit når det gjelder hendene også, for dem bruker vi jo til alt.
      Så da får du heller spørre noen andre som strikker, hvis det er noe du ønsker deg for eksempel 🙂 Og så er det helt sikkert noe du er dyktig til, som også gir stor glede å holde på med ♥ Vi finner alle våre ting ♥
      Klem

      1. Ja de gjør virkelig det 🤦‍♀️ Mamma strikker, så får spørre henne evt. Ja jeg har mitt som jeg er dyktig på så jeg får holde meg til det. Ja, sant vi gjør det, det har du helt rett i ❤ Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg