Jeg har ikke ro i kroppen…

Har jeg ikke noe å gjøre så finner jeg noe å gjøre, slik har det vært lenge nå. Jeg føler ikke at jeg har ro i kroppen, og jeg må jo si at jeg på en måte liker det. Men det er kanskje greit å ta seg tid til litt avslapping også. Som som nå så har jeg lyst å ha tid til å sette meg inn i nytt kamera, men neida, det har jeg ikke tid til. Vet ikke hvordan jeg skal overføre bilder engang, men det kommer, i kveld så skal jeg ta meg tid 😊 Liker dere å være opptatt med noe, eller er dere flinke til å slappe av? Før så kunne jeg roe helt ned og lese eller se på serie, men jeg kan ikke huske sist jeg gjorde det uten å gjøre noe samtidig.. Er effektiv på multitasking, det skal jeg ha tiiihiii. Ha en fin dag uansett hva dere skal 😘

Kunsten å hvile ut er en del av arbeidets rutine
-Lene- 🌷

 

2 kommentarer
    1. Kjenner meg igjen. Jeg savner å finne den roen i sjelen jeg en gang hadde, og det er veldig viktig å ta seg tid til avslapping selv om man ikke helt kjenner roen. Jeg liker å slappe av med å lese bøker, etter bøker, men klarer nesten aldri å gjøre det før jeg har gått en eller en annen topptur!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg