Jeg har notatbok og jeg har penn!

Nå følte jeg meg et øyeblikk veldig stresset og da må jeg bare sette meg ned for å stresse ned litt. Og da er det ikke noe som er bedre enn å skrive litt. Noe som egentlig hjelper på det meste. Alt går litt i surr for meg når jeg ikke har skrevet liste, og jeg skjønner egentlig ikke hvorfor jeg ikke har gjort det. Jeg er ikke vant med å være stresset, det er noe jeg heldigvis sjeldent er for det er langt ifra godt. Jeg kjenner at den stressfølelsen allerede er på vei vekk fra meg. Det skal ikke mer enn en liten løsning til før det blir bedre.

 

Jeg har notatbok og jeg har penn! Så jeg burde ha laget listen for lengst. Men det er aldri for sent så da er det bare å gjøre det etterpå da så er problemet løst.

 

Du vet når du begynner på en ting og fortsetter på en annen, sånn ble det plutselig her. Jeg kan ofte gjøre flere ting på en gang, men ikke i forskjellige rom og det burde jeg jo skjønne. En ting om gangen, det er absolutt det smarteste ihvertfall, ellers så har jeg flere oppgaver stående halvgjort og det skaper mer rot enn ryddighet. Når det er sagt så må jeg kjøpe en skriver, jeg er litt avhengig av å skrive ut kvitteringer og når alt foregår på nett så er det vanskelig uten å ha en fungerende skriver.

 

Ellers så har jeg det bare fint, og det håper jeg for deg også.

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg