Jeg kan hvis jeg vil

Solen skinner fortsatt og i dag har vi hatt besøk av takstmann, så nå kan vi begynne å rydde enda mer. Vi vil jo så gjerne få kommet i gang med ting slik at tørke prosessen går fort. Den er jo i gang, men jo fortere vi får ut gulv osv desto fortere blir det tørt igjen der nede. Forhåpentligvis så slipper vi å rive alle veggene, det hadde vært fantastisk bra. Det får vi vite i morgen. 🤞

 

Sånn går no’ dagan

 

I dag har jeg vært på rusta, greit å få kjøpt inn litt søppel sekker. Nå har vi lys nede igjen, så da går det an å gjøre litt på kveldene også. Ellers så skjer det ikke så innmari mye annet her om dagen. Men jeg kan med glede fortelle at jeg dro frem lim pistolen og fikk limt lampa. Jeg kan hvis jeg vil, så nå får jeg se hvor lenge det blir holdbart. Det var ihvertfall bra at det gikk an. Ha en fin kveld 🌸

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏❤

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg