Jeg kan med glede si at jeg er tilbake i riktig spor.

Sen kveld og tidlig morgen, det er typisk meg når jeg har endel å gjøre. Skulle egentlig ønske at jeg klarte å følge min egen plan til alle tider, men slik går det ikke alltid. Plutselig så fant jeg ut i går kveld at en viktig del av kakepynten hadde jeg glemt å lage, men jeg kan med glede si at jeg er tilbake i riktig spor. Kaken begynner å nærme seg ferdig nå sakte men sikkert, og om jeg kan si det selv, så blir den helt utrolig fin. Gleder meg til dåpen til lille snuppa vår i morgen.
Jeg håper at jeg blir ferdig i god tid i kveld slik at jeg kan slappe av litt før natta. Jeg klarer ikke å gå rett fra konsentrasjon til å lukke øynene å sove, det går bare ikke. Litt tv, litt avslapping må til så man får roet systemet. I morgen tidlig er det opp klokka 05.30, pakke bilen og kjøre senest 08.00. Liker heldigvis å ha mye å gjøre, og er egentlig ikke en veldig stressa person. Spesielt ikke når ting går min vei, da går det som regel greit.

Fikk et lite øyeblikk i går med litt stress, men gikk heldigvis over fort. Og jeg er så takknemlig for at både Rune og mamma stiller opp å kjører hit og dit. For jeg glemmer så klart noen småting jeg må ha rundt omkring. Nå skal jeg gå tilbake til oppdrag dåpskake og kose meg med å ferdigstille den. Håper dere alle har en fin lørdag
honey-script-font
Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤
 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg