Jeg kjente det med en gang jeg våknet

 

Vi er i gang med listene i dag, og det skal bli så deilig å få gjort. De har plaget oss i et par år, men det er utsatt og utsatt. Nå er den tiden over og på tide å få det gjort. Rune begynte med det helt ut av det blå i dag, og da er jeg med på den uten tvil. Det er moro å gjøre slikt sammen.

 

Jeg kjente det med en gang jeg våknet i dag at denne dagen kom til å bli bra. Humøret mitt var tilbake på det nivået jeg liker det best og energien hadde jeg fra første stund. Det er slike dager jeg liker aller aller best. Jeg syns til og med at det er helt ok at radiokanalen rock står på, da er humøret på topp da.

 

Solen tittet så vidt opp borti horisonten her nå, men den ble like fort borte som den kom. Men koselig så lenge det varte.

 

I går så ble vi ferdige med The Crown så langt, jeg ble litt lei på slutten egentlig. Men man blir også litt kongefamilie hekta etter den, så vi har sett alle andre dokumentarer om dem også. Gud for et liv Diana levde, der var det ikke mye kjærlighet kan man si.

 

Vi får finne oss en annen serie å se på i helgen, for det er koselig å ha noe vi trives med å se sammen. Det er nemlig vårt største problem, å finne noe vi begge liker å se på. Så at vi fant The Crown var jo så koselig, for det skjer ikke ofte for å si det sånn.

Ønsker dere en fin fredag, smil og vær glad

anjellie-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg