Jeg klør i fingrene…

Da var Vm over og skuldrene kan senkes, med Norge gikk det jo dårlig, men vi kan jo si oss fornøyd med en 4.plass. Akkurat i dag spilte de langt ifra bra nok til å få medalje. Så var det finalen da, mine heiarop gikk da til Nederland. Og fytti rakker’n for en spennende kamp det ble, men gullet gikk til Nederland og Vm fikk en lykkelig slutt.

Nå skal jeg finne frem oppskrifter og lage litt snadder på kjøkkenet, mine planer om avslappende søndager begynner jo ikke før i 2020. Så da kan jeg finne på noe å gjøre disse siste søndagene i 2019. Jeg har så lyst å lære meg å pynte kjeks på sånn fin måte som dette, bildet lånte jeg fra kakebua.Tror jammen meg jeg må prøve meg på noe slikt, går jo ikke verre enn galt egentlig. Og det gjør jo ikke noe, man må prøve å evt feile litt innimellom. Noe skal jeg ihvertfall lage, jeg klør litt i fingrene om dagen. Det er bare så synd at jeg syns det er litt vanskelig, men vil jeg så skal jeg få det til.

Jeg syns det er så utrolig fascinerende å se på hva de får til å lage av sjokolade, store skulpturer, dyr, bygninger og gud veit hva. Snakk om tålmodighet og ikke minst det å klare å temperere sjokoladen perfekt. Vel, kanskje greit å holde seg til det jeg kan enn å tenke tanken på å sikte så høyt, det er jo bare dumt.

Jeg lagde et år et stort juletre av pepperkaker, det ble kjempefint og det var så gøy. Finner ikke igjen bilde av det, men det ble ihvertfall utrolig fint. Noe juleish i enten pepperkaker, kjeks eller marsipan skal jeg lage. Noe utenom de vanlige pepperkakene, for det er litt kjedelig. Vi får se hva det blir til. Blir dere litt kreative i jula?

Ha en fin søndags ettermiddag og kveld.

distant-stroke-font
Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤
 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg