Jeg later som at det IKKE er meg, tenkte jeg….

Jeg satt på venterommet hos gynekologen, min trofaste kvinnelige lege. Hun var en person som gjorde at jeg aldri gruet meg til å gå på disse undersøkelsene, så det var helt greit. Det var ei jente som var inne foran meg som tydeligvis hadde med seg venninnen sin som satt og ventet på henne.

Når hun kom ut fra legen sa hun til venninnen sin “Åh herregud så flaut, vikaren var bare så kjekk, det var skikkelig pinlig tiiiihiiiii” OMG, tenkte jeg i mitt stille sinn og kjente at jeg fikk litt panikk, disse undersøkelsene er jo best med min KVINNELIGE lege. Så hører jeg “Lene?” Jeg snudde meg og der sto altså den fineste legen jeg hadde sett, kanskje et par år yngre enn meg!“Nei, nei, nei” jeg hadde lyst å late som om at det ikke var meg å bare gå derfra, men jeg kunne liksom ikke det da. Vel inne på kontoret og etter litt prating så var det klart for stolen, den fryktede, men nødvendige stolen. Jeg MÅTTE jo sjekke meg, jeg var flink å sjekke meg når innkallingen kom.

Opp i stolen, inn med nebbet, prøver ble tatt. Phuu, snart ferdig! “Sånn, da var det gjort, da kan du bare kle på deg og komme bort til meg etterpå” sa han, og gikk til kontor pulten sin. Tilbake lå jeg, fortsatt med det sølvnebbet godt plassert…han hadde glemt å ta det ut før han satte seg ved pc’en sin…Shit!! “Eh, unnskyld meg, men kunne du tatt ut den dingsen slik at jeg kan gå ned herfra?”Dette var altså så flaut, men heldigvis så ble han enda flauere enn meg da, så det var en morsom avslutning på et legebesøk jeg skulle ønske jeg var foruten. Gynekolog time er greit det, men helst IKKE med en ung meget kjekk lege, takk, men ellers takk.

Nyt søndagen alle sammen 😘
signature-fonts

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg