Jeg må slutte med å tvile på meg

Når jeg innimellom slaga begynner å tenke over hva jeg skriver så stokker det seg helt for meg. Stort sett så bare skriver jeg det som faller meg inn, men noen ganger så begynner tankene å gå. Som for eksempel “har jeg kjedelig innhold”, “hvor interessant er det å lese om dagen min liksom”. “Kan jeg skrive det jeg nettopp skrev”, “har jeg fortalt dette før tro”. Ja, dere skjønner hva jeg mener. Det verste jeg kan gjøre er å begynne sånn, for da kommer tvilen på meg selv ekstremt fort. Det er jo bare å skrive det jeg føler for, så jeg må slutte med å tvile på meg selv og det jeg skriver og deler.

 

Jeg skriver jo fordi jeg liker det, men jeg liker at dere liker det jeg skriver også. Det er ikke bare bare innimellom, og det skal ikke mer til enn en liten tanke på det før jeg begynner å skrive og slette, skrive og slette. Heldigvis skjer det ikke ofte og som regel går fingrene over tastaturet uten en eneste tanke før jeg er ferdig med hele innlegget. Det er slik det skal være.

 

Herlighet for en fin dag det har vært i dag, jeg har fått litt orden i utekjøkkenet, jeg har beiset og vi har grillet. Kan ikke bli mye bedre enn det på en solrik lørdag. Fargen jeg har beiset med er jo samme som gulvet, men treverket rundt bassenger er ikke like eksponert for sol slik som resten. Det er no’ dritt, for da blir ikke fargen slik jeg vil ha den, men det er bare slik det må bli og jeg kommer nok til å like det etter hvert. I fjor så ble jo leveggene mye mørkere enn gulvet og jeg trodde ikke jeg skulle bli vant til det. I år har jeg ikke tenkt over det før akkurat i dette sekund, så det går nok veldig fint. Det er tross alt fjorårets materiale også, så om noen år har det jevnet seg ut.

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

7 kommentarer
    1. Det er faktisk akkurat sånne blogger som din blogg jeg liker å lese. Hverdagsblogger ♥ Temablogger er jeg faktisk sjelden innom. Synes det å lese om andres hverdag, og sanke litt inspirasjon og glede er et høydepunkt ♥
      Det ser flott ut hos deg. Og jeg synes ikke det gjør noe at det er litt forskjellige fargeforskjeller. Det blir jo litt mer liv i det da. Herlig med våren nå. Her nytes den i fulle drag ♥
      God helg, og varm klem til deg ♥

      1. Det var virkelig hyggelig å høre Eva, takk ♥️ Har stort sett troen på at det går greit, men det er litt kjipt når tvilen kommer innimellom 🤷‍♀️
        Jeg tror jeg skal bli vant med det, som du sier så gir det litt liv 🙂 Det begynner å bli fint nå PG jeg elsker uteplassen vår 😍 Jeg nyter også, denne tiden er herlig. God helg og klem tilbake til deg 😍

    2. Kjenner igjen den der! ‘Fenger ikke’, ‘det jeg gjør er meningsløst’, ‘tåpelig’, osv, osv..
      Det er nok langt flere enn man tror som rammes av slike selvtillitskriser i ny og ne 😉

      1. Selv om at det ikke er godt å vite at det skjer deg også så er det godt å vite at det er normalt ♥️ Skjer ikke ofte, men når det skjer så går alt i surr 🤦‍♀️

    3. Elsker bloggen din og jeg er skikkelig misunnelig den uteplassen deres 😍. Helt utrolig nydelig og jeg håper vi klarer å få til noe tilsvarende.

      1. Så hyggelig å høre altså ♥️ Det gjør meg så glad å høre, og du, takk det samme 🙂 Uteplassen er gull verdt, det har tatt noen år (teller fortsatt)for å få den slik vi vil. Tenker dere klarer fint å få til det, det er ihvertfall verst hver eneste svetteperle 🏝♥️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg