Jeg måtte kaste inn håndkle

I dag har det virkelig vært sommervær, og det har vært så godt. Men det har også vært en slitsom dag, for i dag har jeg kjent litt på at jeg er sliten. Nå er det kun senga som står i hodet på meg og jeg gleder meg skikkelig til å legge meg ikveld. Jeg har fått malt litt på rekkverket på trappa, men måtte rett og slett kaste inn håndkle.

 

Jeg håper virkelig at jeg er tilbake i arbeidsmodus i morgen og at jeg får gjort mye her. Det er så kjedelig å føle seg sliten og litt lei, men det er ikke så rart heller da tenker jeg. Det har blitt MYE penselbruk i det siste og motivasjonen er ikke helt på topp når neste prosjekt inneholder penselbruk også.

 

Jeg har vært å fått litt Amelia kjærlighet i hjertet mitt i dag, og det føles veldig godt. Det trengtes nå, og hun er bare så blid og god. Tenk at det er 7 uker siden jeg har holdt henne. Håper så inderlig at denne tiden snart er over og jeg kan kose med henne igjen.

 

På torsdag starter vi med å gjøre klart bassenget for denne sesongen, nå når temperaturen har blitt så bra så er det på tide å få fylt det opp og få satt  igang sirkulasjonen. Ellers så har dagen vært fin med både skolegang og grilling til middag. Resten av kvelden tror jeg jammen meg jeg bare skal slappe av.

cursive-fonts

Min Instagram HER og min Facebookside HER, følg meg gjerne 🙏❤

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg