Jeg ønsker meg ditt og datt…

God formiddag.. i dag har jeg brukt morgenen på å sitte på nett og finne ting jeg trenger/ønsker/vil ha. På bilde og bedømme så ser det ut som jeg kunne trengt en børste, men det har jeg! tiihii… Tenkte jeg skulle vise dere litt av hva jeg har funnet 😊

Denne er kjempekul syns jeg, har sett mange som har den på bilder og skrivepulter.. jeg ble misunnelig hehe. Fant denne på Jysk, den har 300 bokstaver og er kjempebillig. Bare se her 😉Jeg skal jo begynne å bli flink til å planlegge litt, og da trenger jeg notisbok/bøker, så da har jeg funnet noen som skal klikkes hjem 😊 Nr 1 er fra david-andersen og er så søt. Og nr 2 er fra scanmark.no og i kjempefin farge syns jeg. Nr 3 er fra color4care.no og er min favoritt

Noe annet jeg lyster på er noen fine terassepalmer, det er så fint med mye grønt rundt om på plattingen ved bassenget, da er disse fra mestergrønn kjempekule 🌴Vi har lenge vært på utkikk etter solsenger, men er litt uenig der, jeg vil ha noe fancy, han noe praktisk. Og ja jeg ser den og det er det mest fornuftige, men jeg vil ha noe i denne duren 😊😍 Denne er fra Sparmax Dette er da noen av tingene på min liste, hva syns dere?

Ha en knall søndag 😘

-Lene-

 

 

 

6 kommentarer
    1. Finere enn mye som står på min ønskeliste. Ny vannslange, et lite stillas av hjemmetype så man kan nå litt høyere opp på husveggen ( stige er ikke min greie!) , elverktøy, nye skrutrekkere,
      Jada, jeg er kvinne..hehe. 😎
      Trenger ny støvsuger også, forresten.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg