Jeg prøvde, men måtte bare gi opp

Det er ganske utrolig å tenke på hvor fort ting kan forandre seg i livet, bare i løpet av et lite sekund så er liksom dagen en helt annen enn det den nettopp var. I dette tilfelle så er det jo ikke akkurat liv og død om å gjøre, men likevel. Fra å ha den fine dagen, en iskald corona, varmt vær og kos i bassenget. Til å slå seg så hardt at jeg nå sitter her midt på natta med syke smerter og det eneste jeg faktisk klarer er å sitte. Jeg prøvde å legge meg, men det måtte jeg bare gi opp. Klarte etter mange forsøk og mye vondt å komme meg ut av senga igjen alene, jeg ville jo ikke vekke Rune som sov så søtt ved min side.

 

Lykken inntreffer når smerten tar en pause.

 

Ja, jeg syns litt synd på meg selv akkurat nå, dette lå ikke i mine planer for dagene som kommer. Hadde egentlig mest lyst til å ringe mamma et øyeblikk og be henne komme å være med meg, men jeg har måtte jo takle denne natten alene. Hun fortjener å sove uten at dattera på snart 50 ringer på natta fordi jeg har vondt. Det er bare så veldig kjedelig å ikke kunne sove når man er så trøtt. Men, heldigvis så har jeg både serier og bloggen så natten har jo allerede snart gått. Nå venter jeg bare på at jeg kan ta litt mer smertestillende, så kan det jo hende at jeg er så heldig at jeg får sove litt nå på morgenkvisten.

“Jeg burde jo fått med meg ildkula/meteoren som passerte over her når jeg først var oppe, men det gjorde jeg ikke så klart. Men veldig mange har sett den ser jeg, det er litt kult da.”

Ha en fin søndag ❤

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

 

 

 

 

6 kommentarer
    1. Hadde dere en meteor susende forbi altså??! neste gang da 😀

      Men det hørtes ikke godt ut dette med vondten som inntraff…. håper du får sovet litt på morgenkvisten nå da, og at det ikke er noe brudd eller slikt. VOndt er det uansett når man faller eller skader seg…

      1. Ja det var visst det, så det var litt irriterende å ikke få med seg ☄️
        Regner med at dette er brudd, men uansett jækla vondt 🤦‍♀️ Fikk sove et par timer 👍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg