Jeg prøvde så godt jeg kunne å lukke øynene

Jeg prøvde så godt jeg kunne å lukke øynene, bare prøve litt lenger. Det gikk ikke uansett hvor hardt jeg gikk inn for det, så i dag startet dagen for meg klokka 05.00. Det er faktisk LITT for tidlig syns jeg og ganske irriterende. Det er begrenset hva jeg kan få gjort så tidlig uten å gi lyd fra meg. Og ute var det litt for kaldt til å begynne å male, selv om at det faktisk fristet å bare sette i gang. Ikke klokka fem, men når klokka var sju-ish. Men, da hadde Rune trodd at det hadde klikket for meg hvis jeg satt ute å malte før han sto opp hehe.

 

Nå har jeg regnet ut hvor mye hyllen jeg skal bygge koster og det er helt utrolig hvor mye man sparer på det man kan lage selv. For å kjøpe den ferdig så koster den jo 4299 kr, for å lage den selv så må jeg ut med 610 kr inkl skruer. Hvis jeg måtte kjøpt beis i tillegg så hadde det blitt pluss 379, men beisen har jeg så dette blir jo et kupp. Men, jeg skal gjøre meg ferdig med en ting før jeg starter på noe nytt. Så først maling av trappa, så hylle. Det er motivasjon nok til å bli ferdig med trappen, for den hylla har jeg lyst å få ferdig fort.

 

Nå er sola kommet frem, barna er i gang med skole og Rune er i gang med å jobbe ute. Så da er det på høy tid at jeg selv setter i gang. Elsker våren og alt den bringer med seg, men spesielt energien man får. Herlig! Har du noe vårprosjekt på gang? Uansett hva dagen din bringer deg, så ønsker jeg at den blir fin for deg 🌸❤

Ha en fantastisk fredag 🙏

cursive-fonts

Min Instagram HER og min Facebookside HER, følg meg gjerne 🙏❤

 

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg