Jeg prøver å ikke fly ned dørene…

Hver eneste dag, hvert eneste minutt har jeg lyst å dra til mitt barnebarn. Jeg holder meg selv tilbake, og prøver å ikke fly ned dørene der hjemme hos dem. Og jeg klapper meg selv på skuldra for å klare å være borte 1 hel dag. Men når det har gått en hel dag, kjenner jeg at lengselen kommer etter å holde henne, kose med henne og bare være med henne. Så når de ringer og ber oss dit, så er jeg ikke sein og be for å si det sånn.

Jeg trives jo også så utrolig godt å være sammen med de alle der borte, jeg slapper skikkelig av når jeg er hos dem og har det så godt. Og det siste jeg vil er å bli den masete Mamma’n, svigermora og farmora som finnes. I går når jeg var der så ble jeg sittende å tenke på de familiene som ikke har det slik som oss, der det er splittelser og besteforeldre ikke får se barnebarn, og der partneren ikke kommer overens med foreldrene til den andre osv. Uff, det er så utrolig leit at det er slik så mange plasser. Ønsker ikke det for noen, familie skal holde sammen ❤

Nå er det mandag, ny start på uka og min lille skatt blir 4 uker førstkommende lørdag, herregud som tiden flyr altså. Ha en god start på denne uken, vær god mot de du er glad i…
signature-fonts
Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

 

9 kommentarer
    1. Nå har ikke jeg barnebarn, men tror jeg hadde vært sånn også..<3 Er fint med god kontakt..men sikkert lurt å styre lysta til å ta turen innom..i allefall av og til.. Helt nydelig bilde <3

    2. Jeg renner absolutt ikke ned dørene hos datter og svigersønn. Datter renner til tider ned døren min med ungene, så jeg er kanskje ekstra heldig. Nå går en av dem på skole, så jeg ser mindre til den da. Jeg er også redd for å være påtrengende masete, – det er bedre å styre litt unna og kontrollere seg. Det er deres barn, ikke mine. Stikker man på besøk, bør man heller begrense tiden og ikke henge der i timevis, tror jeg. 😁

    3. Skjønner hva du mener. 🙂 Fikk barnebarn nr. 4 for en måned siden (fire uker til fredag), og regner en med de to bonusbarnebarna så er ho nummer seks i rekka (så langt). De bor i nærheten alle sammen, og jeg kjenner også at jeg har lyst å være der hele tiden. Selv om dette ikke er den første. Å gå tur med hunden og faktisk gå forbi huset deres er en kamp nesten. Men tenker at de har godt av å være aleine også. Ikke ha mormor rekende rundt hele tiden. 😀 Grattis med barnebarn forresten. De er noen fantastiske små vesener.

      1. Tusen takk ❤ ja, det er altså så fantastisk. Vi blir jo litt tulleruske med de barnebarna. De har godt av det, og jeg klarer fint å la dem ha sitt eget liv, men det er vanskelig. Så moro med så mange bb da, og gratulerer selv med ditt 4. Bonusbarna er med så da er det hele 6 stykk.. Heldig <3

    4. Jeg tenker jo som så at sønn & svigerdatter er særs heldige som grunnet en (eller fler) ‘alltid beredt’ barnevakt lett kan unngå de vanlige foreldrefellene som følger slikt som mangel på voksen./kjærestetid (hehe) 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg