Jeg skal få det til i år…..

Jeg bestemte meg i fjor for at i år skulle jeg være tidlig ute med julegaver, og det har glemt litt i de siste månedene. Altså jeg startet fint med å kjøpe 8 julegaver i januar som ligger i en plastboks på loftet, men skulle egentlig fortsette utover året. Men i dag har jeg skrevet opp liste på hvem jeg har å kjøpe til, så skal jeg komme i gang.

Jeg har i år lyst til å ha hele desember fri fra shopping, ikke som forrige år da jeg springer rundt i siste liten og kjøper inn de gavene jeg mangler. Det blir bare stress og det skal jeg ikke ha noe av i år. Jeg vil slappe av og kose meg i førjulstiden og det skal jeg få til i år. Jeg digger julen og alt den bringer med seg, og julen i år blir ekstra spesiell og jeg GLEDER meg så mye.Jeg har alltid vært veldig glad i julen og det er en av mine favoritt tider på året, og hvert år krysser jeg fingrene for tykke snøflak som bare daler ned hele den dagen. Det er slik julaften skal være. Og jammen meg har det begynt å komme julevarer ut i butikkene allerede, det blir bare tidligere å tidligere hvert eneste år. Litt for tidlig etter min smak.

Kanskje litt tidlig å snakke om jul i det hele tatt, men sånn er det jo bare.. ha en fin dag alle sammen ❤
signature-fonts

8 kommentarer
    1. Jeg syns det er veldig kjekt å begynne med julegaver tidlig. Man slipper og stresse og når man er i butikkrn så kan man jo plutselig finne den perfekte gaven. Jeg syns detbare er koselig å starte tidlig. Desutten må jeg det pga liten inntekt. Så masse lykke til med julehandelen. Håper du kommer i mål før desember så du kan nyte denne tiden og bare slappe av.

    2. Lurt å starte tidlig ja, så kan man kose seg med alt det andre fine i desember måned ♥
      Jeg har 3 julegaver ferdig til nå, og snart en til. Så jeg føler jeg er godt i gang. Og jeg er enig med deg, det er for tidlig at butikkene har startet julen allerede. Da når man å bli lei julen nå den endelig kommer.
      Koselig med jul. Håper du kommer i mål med gavene i god tid før julen ♥

      1. Flink du er da, godt i gang du 😊 Ja jeg må for alvor sette i gang med fortsettelsen, vet jo at jeg har igjen foe det i desember.. 😍 ja kos i desember er nettopp det jeg ønsker😊 takk så mye, vi satser på det ❤

    3. Jeg gjør samme blemma hvert år, løper rundt som en gal høne i hele siste desemberuka. Det er ikke gøy. Men nå blir det færre og færre gaver å kjøpe egentlig. Og jeg har brukt siste årene med kalender på bloggen i stedet for 🙂

      1. Jeg å gjør det, og det gidder jeg ikke lenger… Vil kose meg i desember 🙂 Kan godt pakke inn da, for det koser jeg meg så med <3 Kalender på bloggen? Fortell…..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg