Jeg skriver ikke alltid det jeg vil..

Jeg kjenner at jeg har noen sperrer i meg som jeg så gjerne vil få løst opp, men jeg er ikke helt sikker på hvor jeg skal begynne for å få det gjort. Jeg elsker bloggen min og vil skrive om ALT, men jeg skriver ikke alltid det jeg vil. Jeg er en ganske åpen person som ikke har så mye å skjule, men likevel får jeg meg ikke til å skrive om alt jeg tenker på. Jeg tenker at har man en blogg, så må man jo vise hvem man er, og det føler jeg at jeg har fått gjort. Men det er enda mer ved meg, mer jeg vil snakke om. Jeg vil være som en åpen bok rett og slett.Når det kommer til meg, så er det jo jeg som bestemmer hva jeg skal brette ut om. Jeg må slutte å tenke på hva andre tenker om det jeg skriver. Det stopper meg fra å være meg fullt ut. Så dette er mitt mål for denne måneden, jeg skal løsne på strikken og føle meg fri når jeg skriver, så får jeg ta det derfra.

Ønsker dere en fin dag 😊

-Lene- 🌷

 

4 kommentarer
    1. Så bra. Dette er vel tanker mange av oss har. Jeg vil også skrive om mye av det jeg holder på med, og ikke minst tenker. Men det er jo noen områder jeg holder igjen på, både av hensyn til andre og meg selv. Men det er riktig som du sier. En blogg bør være noenlunde åpen, men å finne balansepunktet er jo også en kunst. Jeg har kanskje blitt mer åpen etter hvert som bloggen har blitt eldre, og det kan jo også fortsette…vet ikke. Nå er bloggen min bare 8 måneder gammel…..

      1. Jeg syns det er litt vanskelig å åpne helt opp, men jeg vil komme til å gradvis gi litt mer av meg selv. Ja balansepunktet er ikke bare bare å finne, men det kommer seg nok… 🙂

    2. Jeg tenker man må finne sine egne grenser. Jeg tenker det er greit å være litt personlig, på min blogg, men jeg har noen grenser. Synes det er viktig. For jeg kan såre andre med å skulle si ALT, vise ALT, men å vise litt hvem man er er viktig. Hva man liker, hvordan man tenker, sånne ting. Og jeg tror folk føler de kjenner meg.

      1. ja noe grenser må man ha, men som du sier, det er viktig å vise hvem man er. Det føler jeg at jeg har gjort også, men jeg tenker for mye til tider. Så det er vel det som er mitt mål. Skrive og kose meg og uttrykke meg slik jeg føler er rett. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg