Jeg skvetter like mye hver eneste gang

God morgen fra frk trøtt i trynet. I dag er det fredag og endelig helg igjen, jeg syns det er godt når vi alle er hjemme sammen. Det kan bli svært kjedelig å være alene om dagen og trives aller best med mine hjemme. Denne helgen har vi ingen spesielle planer bortsett fra at jeg har sett en ostekake jeg har så lyst å prøve å lage. Den er avansert og kanskje litt for vanskelig å få til, så jeg må i hvert fall forberede meg på at det kan gå galt. HVIS jeg får det til så skal jeg vise dere den, det er ostekake til et helt nytt nivå og er den råeste kake jeg har sett noen gang i form av ostekake. Det er forsøket verdt og skulle det gå helt galt så er det ingen fare, da får jeg prøve igjen en annen gang.

 

Jeg tror at jeg skal bruke denne dagen på å slappe av, jeg har handlet inn til fredagstacoen så det behøver jeg ikke å tenke på. Jeg sovnet ikke før nærmere 02 i natt og oppe igjen 06.30 så jeg tror jeg skal unne meg en powernap etterpå.

 

Der var virkelig en kald morgen i dag, -12 er ikke hverdagskost her i Larvik. Men jeg skal ikke klage, jeg ser rundt omkring på sosiale medier at det er både 18 og 19 minus og sikkert enda kaldere noen plasser. Her smeller det i treverk som sikkert har fått frostsjokk. Det smeller så høyt at jeg skvetter like mye hver eneste gang og jeg var ikke høy i hatten første gangen jeg hørte det. Da hadde jeg lagt meg og det smalt til rett utenfor soveromsvinduet, heldigvis var Rune hjemme og kunne fortelle meg akkurat hva det var. Kulden kan være tøff, men fy søren så fint også. Jeg kjørte nedom stranden på vei hjem fra skolen i dag og det er bare vakkert altså.

Vinteren er ikke bare fæl, det finnes mange høydepunkter også.

Ha en fin fredag og nyt dagen

anjellie-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg