Jeg slipper aldri taket

Er det noe jeg virkelig setter pris på i mitt liv så er det mine venner, jeg er så utrolig glad og heldig som har så mange mennesker rundt meg jeg kan kalle mine venner. I går hadde jeg besøk av ei snuppe som har betydd ekstremt mye for meg opp igjennom tiden. Og i dag spiste jeg lunsj med Jeanette og det var så koselig, vi slo på stortromma og kjøpte med oss mat fra Maja’s bakeri i Larvik pluss litt dessert.

 

Mine venner har en spesiell plass i mitt hjerte og jeg kommer aldri til å slippe taket på dem.

 

Det var virkelig på tide at vi møttes Jeanette og jeg, vi har ikke sett hverandre siden februar/mars. Det er så rart at 5 måneder siden kan virke som at det var i går når man er sammen igjen. Vi spiste, skravla også tok vi oss en tur på Rusta og gikk å kikka litt. En fin og hyggelig dag sammen med henne.

Jeg håper så inderlig at vi rekker å få til en venninne dag som inkluderer alkohol før sommeren er ferdig for i år. Men alt må jo klaffe og alle må være hjemme, og det er ikke bare bare å få til. Jeg har en plan klar, så jeg håper at det passer for de aller fleste. Høres ut som det er halve byen det er snakk om her, men altså det er det jo så klart ikke.

 

Det er nettopp dagen derpå som gjør at jeg nesten aldri fester lenger, men innimellom slaga så er det utrolig moro også da.

 

Jeg er litt fan av å starte slike fester tidlig, for å avslutte tidlig. Man vinner så mye på det, ro i nabolaget så alle får sove godt. Og dagen derpå blir jo så mye bedre når man får lagt i “normal” tid, da slipper man å måtte være sofa/seng sliter HELE den kommende dagen.

Ta vare på dine venner, de er gull verdt.

malenna-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏❤

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 kommentarer
    1. Ja, vennskap er det viktigste her i livet nesten. Jeg har også kost meg veldig med mine venner i sommer 🙂 Lenge mellom hver gang de siste månedene ja…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg