Jeg smiler og er fornøyd..

Denne helgen har virkelig vært en fin helg, vi har kost oss alene og sammen med familien. På fredag ble vi bedt på middag til Daniel og Martine, og fikk servert verdens beste pastarett. Ble sen middag da, men det er helt ok i helgen. Og de er rett og slett eksperter på smak av pastasaus, det var nydelig og etterpå ble det en runde kortspill. På lørdag så måtte jeg først gjøre ferdig en kake til ei venninne, men etter det så dro vi til søs på middag i Sandefjord. Pappa og Rønnaug, Martine og Alma er også der på besøk for tiden og det er ekstra koselig når alle er samlet. De hadde pyntet så fint til en knallgod middag…
Søndag så var det absolutt ingenting på planen for meg, Rune var hos Daniel og hjalp til med noe en periode. Da så jeg på Love Island hehe. Det er et program jeg liker kjempegodt. Så tiden fløy frem til jeg skulle lage middag til D & M og oss. Siden jeg ALDRI lager sjokoladekake bare til oss, så gjorde jeg det for en gangs skyld.
Alt i alt så har helgen vært helt fantastisk fin, og jeg starter mandagen med et smil og er fornøyd ❤

Ønsker dere en god start på uka.
signature-fonts

 

 

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg