Jeg syns at (..)

    • det å støtte hverandre på de felt man kan er viktig.
    • å innrømme at man har tatt feil eller gjort feil er en god ting og ikke en ting man burde være flau over å si.
    • respektløse mennesker er de vanskeligste å håndtere.
    • man skal leve mens man kan og være takknemlig for det man får oppleve her og nå.
    • uttrykket “å si det med blomster” er helt korrekt. Får man en bukett blomster så betyr det så mye, man kan tyde ordene bak blomstene til forskjellige anledninger hvis man bare vil.
    • man skal ikke dømme noen uten å kjenne dem.
    • det er bra at vi mennesker er forskjellig, men ikke bra at det er vanskelig å godta for noen. Ulike meninger og ulike interesser er helt greit i mine øyne.
    • man kan ikke sitte på gjerdet å vente på å få engasjement på sine sosiale medier uten å gjøre en innsats selv, i de fleste sammenheng må man gi litt av seg selv for å få litt av andre. Og da mener jeg ikke at man skal kommentere i hytt og pine, men kanskje legge igjen en liten kommentar da om det man leser er noe en liker.
    • å vaske vinduer er det kjedeligste som finnes.
    • det er viktig å ta vare på forholdet og ha dates innimellom, noe vi selv glemmer å ha.
    • dagens lekser er kjempe vanskelige. Lekser burde være en ting barna slipper å ha, hva med en time ekstra på skolen feks.
    • søndagen er den mest avslappende dagen.
    • livet er godt.
    • Fb kan ta seg en bolle.

Ha en fin onsdag og takk igjen for at DU er innom meg ❤

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg