Jeg tenner lys og mørket vil forsvinne av seg selv

“Altså det var så godt å legge seg i går, vi slokna på 1-2-3 begge to og sov til klokka 08.00. DIGG!! Mandag og jammen meg har de jobbet i hele dag nede. Å høre dem starte litt over 08.00 var en perfekt start på dagen.”

 

Det var skikkelig godt å våkne opplagt, uthvilt og klar til å ta tak i mandagen med godt mot. Driver å lager pynt til kaken til mini, hun blir snart 1 år og skal så klart få en kjempefin kake. Så det er stort sett det jeg driver med i dag, jeg er jo en perfeksjonist og skal helst ha det så fint som mulig. Timene går og jeg merker det ikke engang når jeg konsentrerer meg om slike ting. Det er jo litt pirkearbeid, men det elsker jeg. Gleder meg til å se hvordan den blir til slutt. Herlighet, tenk at det er snart 1 år siden hun ble født.

 

Jeg kan huske det som om det var i går hvordan jeg følte det på denne tiden i fjor

 

Her er strømmen borte i stua, på do/badet, soverommet, kontoret og i gangen etter at de fjernet noen ledninger nede i dag. Så det blir en koselig kveld med kun stearinlys som lyser opp stua. Vi har skjøteledninger fra kjøkkenet og inn i stua til nettverk og en inn på kontoret til ei lampe og pc’en. Ellers så får vi greie oss fint i lite lys til i morgen, men det er ei lampe som fungerer i stua og kjøkkenet har strøm, så da er det jo greit. Vi fant ikke ut hva som var grunnen til dette, men det finner nok elektrikeren ut i morgen. Sikringen er slått på igjen, men ikke noe skjedde. Shit happends.

 

Jeg tenner lys og mørket vil forsvinne av seg selv

 

Håper dere får en fin kveld

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg