Jeg tok fullstendig feil

I dag har jeg vasket litt og fått på plass litt julepynt, jeg har vært grønn av misunnelse på alle julepyntede hus rundt omkring. Men alt til sin tid og nå er jeg snart i mål. Det er så utrolig koselig med juletid og jeg ser frem til å bare pusle litt rundt med å få orden til jul.

 

MEN, jeg har fortsatt bare kjøpt 4 gaver og nå begynner virkelig tiden å renne ut. Jeg var rimelig sikker på at jeg skulle klare å være ferdig til 1.desember, men jeg tok fullstendig feil. Kan kanskje kjenne et lite snev av stress ang det. Men jeg har troen for neste år!?

 

Gaver av tid og kjærlighet er i sannhet de grunnleggende ingrediensene i en virkelig god jul.

 

Nå når vi er ferdig med alle prosjekt som vi måtte ha ferdige innen fredagen som var så har vi egentlig kollapset litt begge to. Energien er en helt annen enn forrige uke for å si det sånn og alt er litt ork å gjøre. Men det skal sies at det er helt greit, det er ingenting som MÅ gjøres her hjemme nå.

 

Vi fikk plassert utelys i går og jeg går rundt her og setter en nisse her og en nisse der. Det har jeg brukt et par dager på å gjøre og det har vært godt å ta det rolig. På en vanlig dag så hadde det vært ferdig på et par timer. Jul blir det uansett og det gleder jeg meg så mye til.


juanita-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

4 kommentarer

Siste innlegg