Jeg tok tid til meg selv…

For første gang på veldig lenge har jeg tatt litt tid til meg selv i dag.. Jeg hadde egentlig masse å gjøre, men jeg hoppet over det i dag. Trengte å handle inn for uka og det har jeg gjort. Og med det samme ble det litt ekstra til meg selv som ansiktsmasker og noe sminketing. Slike dager kan jeg like, og jeg har prøvd så godt jeg har kunnet å ta tid til meg selv i dag og det har jeg klart nesten helt fint 😊Det er første gang jeg har prøvd en slik sheet ansiktsmaske, og den var jo bare så behagelig, så jeg er glad for at jeg kjøpte flere. Det var skikkelig deilig faktisk, og huden føles fresh… DIGG… Ellers så har jeg kjøpt litt sminke stæsj ++ Sånn i tilfelle jeg plutselig trenger det, og da er det jo typisk å være tom for enkelte ting, så kjekt å få i hus.. Jeg har ganske lange øyevipper selv, men innimellom er det moro å sette på også. Det var 2 for 1 så fikk med slike punktvipper også. De skal jeg prøve en dag 😊 Er dere flinke til å sette av tid til dere selv? Det skal jeg bli flinkere til å gjøre for det er faktisk verdt det. Men NÅÅ må jeg gjøre andre ting tiiihii..

Ha en fin kveld 😘

-Lene- 🌹

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg