Jeg trenger ingen roser fra deg…

Jeg liker å få oppmerksomhet på helt vanlige dager, de dagene man ikke er “pliktet” til å kjøpe roser bare fordi det er en spesiell dag. De gangene du gjør det plutselig, helt uventet. Når du bare føler at du har lyst, enten fordi du syns at jeg fortjener det, eller fordi tanken bare slo deg en dag på vei hjem fra jobb. De gangene betyr aller aller mest. Jeg sier ikke at det er feil å kjøpe roser i morgen, det er jo ALDRI feil, men jeg trenger ingen roser fra deg fordi du føler at du må.

 

Jeg tror på den store hverdags kjærligheten ❤

 

For du gir meg kjærlighet hver eneste dag, det går ikke en dag uten at du viser meg hva jeg betyr for deg, og for det er jeg så utrolig takknemlig. Vi vet begge to at kvelder der vi “må” være romantiske slik som morgendagens valentine’s, slike kvelder kan ende opp med å bli kleine. Fredag, ukens jobb er ferdig, du er hjemme nærmere klokka 19 og mest av alt har du lyst å dusje, spise og legge deg godt til rette på sofaen og se på tv.

 

“Kunne ikke den 14.februar vært på lørdag da”, sa du i går. “Den kunne vært i går for min del”, sa jeg da. Nettopp fordi det betyr ikke all verden for meg, vi skal være sammen uansett hvilken dato det er i morgen. Vi skal spise middag, vi skal slappe av, gjøre det vi vil og vi skal kose oss. Så i morgen gutten min, da blir det ingen klein middag som ingen av oss egentlig har lyst å bli invitert til. Ikke i morgen, men kanskje en helt annen dag.

gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤
 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg