Jeg trodde vi måtte avlyse

Det var grått og trist vær ute når vi sto opp i dag og et øyeblikk var jeg redd for at vi måtte avlyse feiringen av mamma. Fordi vi skulle være endel mennesker ville vi la denne feiringen foregå ute, vi fortsetter med det å holde avstand sammen. Og det går jo kjempefint og vi får vært sammen alle mann og heldigvis har jeg god plass til det her så da var det bare å vente på solen, den hadde nemlig lovet å dukke opp.

 

Mamma fikk mange fine peoner, hennes yndlings blomst ❤

 

Vi hadde bedt inn til “fest” klokka 14.30 og jammen meg dukket solen opp ca 13.30. Som bestilt, solen varmet og feiringen var reddet. Vi lagde kyllingsalat med masse godt man kunne tilføye salaten, og dekte på langbord ute. Det var mange sulte mennesker så jeg rakk ikke å ta bilde av bordet før gjestene var på salat avdelingen.

Dagen ble helt perfekt og jeg er kjempefornøyd. Rune snekret sammen en huske til Amelia, det var en hyggelig ting å gjøre for henne. Litt justeringer, litt pussing, litt nye tau og litt sånn så blir denne perfekt. Men han rakk ikke å gjøre alt dette før hun kom, så da hang vi den opp slik den var i dag. Hun prøvde den og likte den, det er det viktigste ❤

Håper din lørdag har vært fin også 🌸

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏❤

 

 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg