Jeg tror ikke det er manus på reality show!

Jeg våknet i 9 tiden i dag og hørte at vinden og regnet slo mot vinduet. Da frista det ikke mye å stå opp så jeg prøvde på å bli liggende å slumre litt i en liten stund til. Men jeg har jo ikke ro i sjela til å slappe av i senga etter at jeg har våknet, så da var det bare å komme seg opp. Rune hadde allerede stått opp og satt å spiste frokost og drakk kaffe. Så da ble det helt alene frokost på meg. Det har faktisk skjedd ofte i det siste at han er oppe før meg i helgene.

I går så vi på Lindmo og hun hadde besøk av bl.annet Frode Berg og kona. Vi ble sittende å snakke litt om hva vi tror angående den saken og det han er beskyldt for. Og der var vi litt uenige. Jeg er vel kanskje litt naiv, men tenker at han er litt uskyldig oppi det hele. Han virker jo som en mann som vet forskjell på rett og galt. Men det hender jo folk tar sjanser de ikke burde tatt når det kommer til alt her i livet.

Naiv har jeg alltid vært, og tanken min om andre mennesker er jo alltid positiv til det motsatte er bevist.

Jeg liker når vi ser på tv program vi kan “diskutere” etterpå. Programmer som engasjerer oss til en samtale om våre synsvinkler etterpå. Selv om vi ofte er uenige, så er det moro. Jeg tror jo på alt og Rune er litt mer realistisk anlagt og følger kanskje litt mer med i timen enn det jeg gjør. Men sånn er det, jeg liker ihvertfall en sunn diskusjon om noe så enkelt som et tv program. Og jeg tror ikke det er manus på reality show! 🤦‍♀️

Rune mener nemlig at jeg er litt godtroende at jeg tror på alt som skjer i disse reality showene jeg ser på. Men hallo, det er reality. Så ja, jeg tror på det og mener at alle slike show er ekte. Ellers så skal vi ha middags gjester i kveld og det gleder vi oss til. Håper dere får en god lørdag og koser dere så godt dere kan 🤞
honey-script-font
Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

 

 

4 kommentarer
    1. Jeg er ofte skeptisk til det meste jeg ser på tv jeg…hehe…Men man får vel et visst bilde av hvordan personene er i slike realyty- serier uansett om mye er “planlagt”.. At folk har særpreg liker jeg uansett.. God helg og kos deg med besøk <3

    2. Vet ikke om den saken på lindmo, ikke satt meg inn i det.. Kan være litt godtroende jeg også. Men jeg tror noen ganger det er litt manus i reakity, spesielt kardashians osv. At mye er spilt inn etter hendelsen eentlig har skjedd..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg