Jeg tror jeg blir glemsk i varmen…

 

 

I dag har det jammen meg vært varmt, men gud så deilig. Jeg gjorde meg ferdig med mine arbeidsoppgaver tidlig i dag for jeg visste at Rune kom hjem fra jobb i 13 ish tia. Så da skulle jeg sette av resten av ettermiddagen til soling og bading sammen med han. Og jammen meg ble det kos og jeg er så glad for at vi valgte å skaffe oss basseng og dusj her. Det er virkelig en av de beste tingene vi har gjort her.
Og flere ganger i dag når jeg gikk inn for å hente noe, så hadde jeg glemt hva jeg skulle.. Altså er det mulig, du veit når du glemmer hva du skal og må gå tilbake til utgangspuktet før du kommer på det igjen, sånn!! Jeg tror nesten det er for varmt for meg hehe. Men jeg elsker det, og i morgen skal det jo bli en helt sykt varme.. lenge leve sommeren…
Jeg smører meg så klart med solkrem i sola, men likevel blir huden skikkelig varm på kvelden etter en dusj. Jeg har prøvd mange after sun kremer, men denne er den beste og vil gjerne anbefale den videre. Den kjøler så godt, og den varme huden blir behagelig og myk.. Håper dere koser dere i sommervarmen dere også, og husk å drikke masse i sola…

-Lene- 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg