Jeg vet ikke helt om jeg tør å si det engang

Dagen i dag har gitt oss en smakebit på våren som kommer og det har vært skikkelig godt. Sitte ute i over 20 grader med en iskald pepsi max og nyte sola var noe jeg virkelig satte pris på i dag. Herlig! Mens jeg satt der ute kom jeg til å huske på en ting jeg skulle ha gjort for et halvt år siden. Jeg vet ikke helt om jeg tør å si det engang, men kjøleskapet ute! Det glemte jeg helt å tømme når sommeren var over.

 

Jeg var litt redd for at noe skulle hoppe ut av det når jeg åpnet det, kunne være ei pølse eller to der inne som hadde fått bein i løpet av vinteren. Om ikke bein, så hadde innholdet i ei pølsepakke ihvertfall fått et helt nytt utseende, isj fysj og blæh. Er det mulig å glemme å tømme et kjøleskap da. 3 liter vin, ostepølser med pels, potetsalat, isbergsalat osv osv. Nei Nei, det er flaut. Vel, det var bare å finne frem matsøppelposer og klorin.

 

Tømte hele skapet for alt, tok ut alle hyller og spraya ned alt med klorin. Så var det bare å fikse ei bøtte med salmiak, zalo, ajax og gå løs på det. Nå skinner det som aldri før og er klart for å ta imot nye varer når den tid kommer. Det skal ikke skje igjen, så vanskelig er det vel ikke å holde styr på et lite utekjøkken. Men tydeligvis var det litt for mye for meg når jeg kunne overse det. Uff.

Ha en god kveld/natt

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞
 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg