Jeg vet ikke hvordan det føles…

I dag så trengte vi å komme oss ut på en tur, få litt frisk luft og kjenne kulden litt i ansiktet. Det var virkelig godt, og dagen i dag har jo bare levert et fantastisk vintervær. Ikke mye snø da, men det hjelper med litt frost og sol. Så utrolig godt det er å få luftet hodet litt, snakke litt om alt og ingenting og bare være ute.Jeg er så glad for at jeg har noen å dele livet med og det setter jeg så ekstremt pris på. Jeg har alltid hatt noen rundt meg og jeg vet ikke hvordan det føles å være alene uten noen. Og nettopp det føler jeg meg så takknemlig for. Det er ikke hver dag jeg forteller Rune hvor mye han betyr for meg, hvor utrolig glad jeg er for å ha han i mitt liv. Det er heller ikke hver dag jeg sier det til andre som er meg nære.

Takk for at du minner meg på å se etter regnbuer når det regner (hva skulle jeg gjort uten deg) kilde her

Men jeg prøver å vise det ofte og man behøver ikke alltid ord, men innimellom er det godt å sette ord på det også. Jeg vet at det er ikke alle som kan det, kun fordi de ikke har noen å si det til, og det er leit. Derfor er det ekstra viktig å vise takknemlighet og vise kjærlighet når man kan det og har mulighet. Det er godt å vite at man betyr noe for noen og det er godt å ha noen som betyr mye for meg også.Ønsker dere en fin kveld, ta vare på hverandre, kos dere og en stor klem fra meg til deg.
wood-xmas-font
Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

 

 

 

 

 

4 kommentarer

Siste innlegg