Jeg vet jo at jeg overlever!

I morgen skulle jeg egentlig ha lunsj her med mine venninner som jeg savner så å være med. Men pga regn må det vente, det var så trist syns jeg, men det planlegges en ny dag så fort sola skinner igjen. Jeg vet at man kan være inne hjemme og at det er lov, men jeg tar bare ikke sjansen på det riktig enda. Så da er det bare å være tålmodig å vente til bedre tider på den delen, men ute kan vi også kose oss på solskinnsdager.

 

I dag så skal jeg til tannlegen og rotfylle, jeg kan ikke si jeg gleder meg. Men det jeg kan si er at jeg er ikke nervøs og jeg gruer meg ikke, det er litt av en forbedring. Sov til og med godt i natt og det gjør meg glad at jeg har sluppet å bekymre meg denne gang. Jeg vet jo at jeg overlever!

 

Ellers så skal jeg vaske mitt hobbyrom etterpå, fra topp til tå og jeg skal organisere i alle ting der inne. Det ser jeg frem til for nå er det litt ting overalt og da mister jeg oversikten. Alle klær er vasket, alle rom er ellers ryddet så jeg kan konsentrere meg om kun det rommet i dag. Kanskje det er greit at man har regnværsdager, slik at huset slipper å “forfalle” innvendig.

Ha en strålende dag

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

2 kommentarer
      1. Den superpower’n er opparbeidet skal jeg love deg, for jeg har vært halvdød av angst mange ganger hos tannlegen. Jeg har også mang en gang gått hvis timen foran meg ble forsinket. Men jeg liker tannlegen, hun er utrolig dyktig og hun ser meg så jeg føler meg rett og slett trygg. Timen i dag bestilte jeg faktisk uten å ha vondt, DET har ikke skjedd før 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg