Kan kanskje skylde på alderen

Jeg er ikke akkurat den som liker å se på andre jobbe, det kribler i fingrene mine og jeg vil være med. Men enkelte arbeidsoppgaver som foregår i høyden i en trapp holder jeg meg unna. Jeg har hjertebank nok når Rune klatrer høyt opp. Så når han gjør det han gjør, så sniker jeg meg til å skrive litt. Og for at han ikke skal være alene så har jeg flyttet meg ut i stua blant malingsspann og ledninger. Må jo bidra litt, og han syns det er hyggelig at jeg i hvert fall er her, så da blir det sånn. Da kan jeg også innimellom slenge ut litt skryt til han for jobben han gjør.

 

I dag ble de ferdige med alle veggene nede og 3 rom har fått kabler på plass. I morgen kommer gulvet, det må ligge inne til avklimatisering før det blir lagt. Nå går det virkelig fremover her og det gleder oss VELDIG.

 

Da blir det en gledelig jul likevel, vi så nemlig for oss at vi hele julen måtte tilbringe hver eneste natt på sofaen. For selvfølgelig ofrer vi rommet vårt slik at de små får sove godt. Men det begynner å gå seg til litt og vi sover faktisk bedre og bedre der, selv om at det verker både her og der på morgenen. Kan kanskje skylde på alderen, litt stiv og støl blir man jo uansett for tiden. En ting som er sikkert er at vi er så utrolig takknemlig for tryg forsikring, de har vist seg å være et selskap som virkelig tar vare på kundene sine. Vi har fått en fantastisk oppfølging hele veien.

 

Ha en fin kveld

anjellie-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg