Den feilen ligger jo hos meg..

“I dag våknet vi opp til hvit bakke og jammen meg er det vakkert. Når vinterværet viser seg fra sin beste side så er det lite som slår akkurat det. Og i dag har Sheriff og jeg vært ute på en lang fin tur. Det er så godt med den friske luften det blir når det er slikt vær som det er i dag”Når jeg er ute å går i fine omgivelser så blir jeg tankefull, da tenker jeg på livet mitt. Tenker mest over de gode tingene som møter meg hver dag, men tankene går også til det jeg ikke er helt fornøyd med. Det behøver ikke å ha noe med forholdet å gjøre, men kanskje ting og tang. Prøver også å komme på ideer til å snu det slik at jeg blir fornøyd. Ideene kommer en etter en der og da, men så er de ikke alltid like smarte når jeg skal utføre det senere. Men innimellom trengs det som regel bare en justering til og da hender det at det ordner seg.

Sånn egentlig så skulle jeg ønske at både Rune og jeg oftere kunne forsøkt å finne måter å gjøre ting på slik at vi begge er fornøyd med ting i livet vårt. Det er så unødvendig å bruke tid på å være misfornøyd når man kan gå sammen og finne løsninger. Men det er ikke bestandig like enkelt for det skjer ofte at han bare sier: “Det kan jo du bestemme”. Det er litt irriterende for noen ganger trenger jeg at han er med å tenker sammen med meg, men da svarer han bare: “du har sikkert løsningen uansett”

Og det har han jo egentlig rett i.

Forskjellen på Rune og meg er at jeg liker å granske i muligheter, jeg takler det å prøve og feile. Og nettopp det gjør ikke han, og det vet jeg. Så jeg kan jo ofte skylde meg selv for svaret han gir. Han er jo blitt vandt med at jeg stort sett er ferdig tenkt og fundert før han i det hele tatt vet at det finnes noe å tenke på. Så den feilen ligger jo hos meg at jeg ikke inkluderer han mer i slike ting. Men innerst inne så er jeg litt usikker på om det er noe han vil, at jeg skal inkludere han mer i ting som trenger fundering. Det kunne det jo vært en ide å spørre han om 🤦‍♀️

gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg