Kanskje jeg skal være gal og gjøre det!

Lørdag og arbeidsviljen er her, men ikke energien så derfor skriver jeg litt samtidig som jeg ser på at Rune jobber. Kanskje det gir meg litt energi. Det gir meg ihvertfall dårlig samvittighet at han jobber alene på vårt prosjekt. Vi vil gjerne bli helt ferdig med bassengområdet i dag, så vi kan på en måte legge det bak oss og bare nyte det. Neste helg er det meldt knallvær og da har vi planer om å bare kose oss.

 

Kanskje jeg skal være gal og gjøre det!

 

Mandag 15. juni skal jeg endelig til frisøren, det er virkelig på tide. Litt usikker på hva jeg skal gjøre med dette kråkereiret. da, tenker på om jeg skal klippe det mye og farge det, eller klippe lite og stripe det. Vel, får ta det som det kommer, det må ihvertfall fikses på, det er helt klart. Det er bare hår da, så kanskje en total forandring hadde vært moro. Rosa? Hva tror du? Kanskje jeg skal være gal og gjøre det!

Nå MÅ jeg snappe ut av bloggverden og komme meg i gang med drillen. Ønsker dere en fin lørdag alle sammen, vi blogges senere 🌸

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏❤

 

 

 

 

 

 

2 kommentarer
    1. Jeg har alltid hatt lyst på turkis, det er MIN sånn greie jeg burde ha gjort en gang 🙂 Prøv rosa da vel. Det går jo ute igjen 😉

      1. Ja hvorfor ikke, det hadde vært kult på deg da. Rosa hår hadde vært veldig gøy, om så bare for sommeren. Vi får se om jeg finner frem tøffingen i meg, jeg vet den er der <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg