Karma is a bitch

illustrasjonsbilde

I dag har jeg endelig mannet meg opp til å ringe tannlegen, det ligger litt langt inne da jeg lider av skikkelig tannlegeskrekk. Det er ikke sånn at jeg har unngått tannlegen år etter år, men det er vanskelig de gangene jeg skal/må dit. Liker det overhodet ikke, men jeg må jo innimellom. Nå har jeg gått med tannverk i en visdomstann en stund og endelig slo jeg nummeret og ringte. VINTERFERIE??? Shit! Når jeg endelig hadde tatt mot til meg? Ringte 3 forskjellige tannleger faktisk!

 

Karma is a bitch, and it did bite me in the ass og jeg må vente til mandag!

 

Jeg kan bare skylde meg selv for at jeg er treg når det kommer til dette, men fader altså! Det er ikke bare bare å ha skrekk for dette. Og en annen ting, lærer ikke alle tannleger på skolen hvordan de skal håndtere pasienter som er engstelige? Uansett så skulle man ikke tro det, (jeg mener ikke alle) og jeg er ikke en hysterisk pasient, jeg er bare veldig klar i min tale når det kommer til at jeg er redd. Og mitt aller største ønske er bli hørt og kan føle meg ivaretatt i tannlegestolen. Jaja bedre lykke til mandag for meg

Ha en fin dag

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg