Kjære kokkejævel… jeg byr på dessert…

Det må jeg si…  1.plass på topplista etter en liten uke, vel det beviser at det går an å få til det man bestemmer seg for.. for noen hehe. For akkurat det der tror jeg ikke alle får til, så det må jeg si er beundringsverdig. Artig blogg hvor man med en gang ser at denne karen har et glimt i øye og humor i innleggene sine. Hans egne ord var noe så enkelt som “For akkurat en uke siden bestemte jeg meg for at jeg skulle bli Norges mest leste blogg, men det var bare ett problem: Jeg hadde jo ingen blogg og ikke ante jeg hvordan man lagde en heller!”

Så dette fortjener en dessert til dine matretter, og amen til deg og gratulerer så mye. Jeg må si at jeg er skikkelig imponert, og det vil jeg tro flere er. Har du klart å unngå å lese bloggen hans, så anbefaler jeg deg å ta turen innom. Du finner hans blogg her eller på 1.plass på topplista 😊😊 Keep up the good work, og gleder meg til å følge deg videre og ikke minst, det skal bli moro å prøve noen av dine oppskrifter.

Gratulerer👨‍🍳
signature-fonts

 

 

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg