Kjedelig, men sant!

Mandag kan noen ganger komme litt overraskende på, slik som i dag så skjønte jeg ikke mye når klokka ringte. Jeg var IKKE klar for å stå opp for å si det sånn, men kom meg nå opp og fikk startet dagen. På onsdag skal jeg endelig få satt på sommernegler, jeg bruker ikke akkurat å ha lange negler hele tiden. Det passer dårlig til mine daglige gjøremål, men nå fortjener jeg litt me time og jeg gleder meg.

 

Det er heller ikke lenge til jeg skal til frisøren, det skal bli så deilig å få fresh’a opp håret. Jeg tror ikke jeg har blitt noe tøffere på området hårstil selv om at jeg skulle ønske det. Hadde jo vært moro med en forandring, men jeg har alltid har litt “panikk” når det kommer til bruken av saksen oppi kråkereiret mitt. Et par, tre cm av tupper er det jeg alltid har vært komfortabel med. Kjedelig, men sant!

 

Det er foreløpig fortsatt bare et lokalt utbrudd av de grå i fronten, men de skal bort nå. Tror jeg skal gå for min naturlige farge i bunn og skikkelig sommerstriper på resten. Jeg er veldig glad i stripeeffekten, så jeg tror jeg fortsetter der.

 

I dag har/skal pappa startet turen fra Tromsø og jeg gleder meg kjempemye til de kommer, det er så altfor lenge siden jeg har sett dem. De har et par stopp hos familie på veien, men de kommer hit også. Glede! I dag så skal jeg plante en plante, hjelpe til å bære litt plank og eller ikke annet. En rolig start på uka vil jeg si det er i dag og det er ikke det verste som kan skje. Det kan eskalere utover, det spørs helt hva jeg finner på, mamma venter på et par blomsterkasser så mulig jeg må trå til og få det gjort.

 

ÆSJ! Nå begynner det å regne også, det er no’ dritt og var ikke inkludert i min plan. Sitter tross alt ute å skriver! Værgudene tar ikke akkurat hensyn til det. Men, enn så lenge så er det yr og jeg krysser fingrene for at Yr.no holder ord og at det fortsetter med bare yr i dag. Det skal jeg tåle liksom. Men nå tror jeg det lureste er å få pc’en inn. Håper starten på deres uke har vært fin og at humøret er på topp. Hvis ikke, forsøk igjen og dra på deg smilet.

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

 

6 kommentarer
    1. Rolig start på uka her også 🙂
      Tenker jeg skal gå for gressklipping her vært øyeblikk. Det er overskya, men oppholdsvær.
      Ha en fin dag 🙂

    2. Hva med en lett etasjeklipp? Da vil du like fullt ha langt hår, samtidig som det både vil få frem fallen I håret ditt, samtidig som det gir et ‘løft’ I forhold til ansiktet? 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg